Add Value Printing v digitálním tisku

06.08.2012 v 12:26

Se stále se zvětšujícím zájmem o digitální tiskové technologie se zvětšuje prostor také pro speciality, které je možné pomocí této technologie zpracovávat. Tisk s přidanou hodnotou totiž dává provozovatelům digitálních tiskových strojů prostor ke zvýšení své marže či vytvoření konkurenční výhody.

Samozřejmě že je nutné tuto konkurenční výhodu nejenom zvládnout technologicky, ale také marketingově, to znamená umět speciální efekt či speciální možnosti stroje prodat zákazníkům. Nemáme zde přitom na mysli personalizaci, která je společným znakem pro všechny digitální tiskové stroje a která taktéž může zvyšovat přidanou hodnotu dané tiskovině. Personalizace je zcela specifická oblast, která má své zákonitosti a od Add Value Printingu se odlišuje především tím, že zvyšuje nároky i na přípravu podkladů, respektive dat, které budou nadále k personalizaci využívané. Speciální efekty také kladou zvýšené nároky na přípravu podkladů, nicméně jde povětšinou pouze o úpravy v rámci grafického návrhu, kde je nutné připravit pro speciální efekty většinou další separaci v grafickém programu, což však nebývá náročné, protože s tímto způsobem přípravy se setkáváme i u konvenčních tiskových technik, takže nejsou na zpracovatele grafického návrhu kladeny prakticky žádné zvýšené nároky.

Kompletní článek zde (Svět tisku)

Autor: Patrik Thoma -  Svět tisku


tisklevne.cz - 2007 - 2021
Levný tisk letáků - Kvalitní a levný tisk letáků